یکی دیگر از سوالات رایج در مورد تاب کودک آنیل ، دغدغه والدین در مورد اینکه آیا پای نوزاد یا کودک از تاب آویزان میماند یا خیر می باشد. در ویدیوی زیر به این سوال پاسخ داده میشود:

بیرون ماندن پای کودک از تاب آیا مشکل ساز است؟

 

در ابتدا باید گفت محصولی که پیش روی شماست در درجه اول تاب نامیده شده است پس لازمه آن این است که مانند سایر محصولات مورد استفاده برای تاب بازی ، پاهای کودک از جلوی تاب آویزان باشد. اما در مورد محصولات تاب کودک آنیل از آنجا که برای کمک به بهتر خوابانیدن نوزادان و کودکان در سنین زیر 4-5 سال تولید شده اند. به گونه ای طراحی شده اند که تشک تاب به صورت کاملاً نشسته و با زاویه 90 درجه نبوده و درست مانند کریر نوزاد حالت لمیده دارد که باعث میشود در هنگام استفاده نشیمن کودک پایین تر قرار گرفته و زانو با شیب بالاتر نسبت به نشیمن خم میشود در نتیجه از ایجاد خستگی برای پاهای کودک جلوگیری میشود.

البته در سنین زیر 18 ماهگی عموماً به دلیل قد طبیعی نوزاد همچنان پاها داخل تشک قرار میگیرند.

برتری دیگر این طراحی این است که وقتی پاهای کودک از هر دو طرف تسمه نگهدارنده جلویی بیرون باشند این امکان را از کودک تا حد زیادی سلب میکند که جنب و جوش و حرکت داخل تشک تاب خود را به خطر بیندازد. یعنی بتواند روی تشک تاب بلند شود یا بایستد.

بنابراین با خیال آسوده نسبت به ایمنی و راحتی محصول میتوانید برای خواباندن و یا بازی کودک خود از این محصول استفاده کرده و براحتی به امور شخصی و منزل بپردازید.

دعوت میکنیم برای دیدن ویدیوهای بیشتر آدرس صفحه اینستاگرام تاب کودک آنیل را دنبال کنید.